واسم ژیگو گرفته بودی مرسی عشقم
رفتیم تو پارک نشستیم 6 تا گربه دورمون جم شدن من فک میکردم تو باغ وحشم
حس بدی داشتم واقعا نمیتونستم بشینم
دیگه پاشدیم رفتیم اونروتر نشستیم و خوردیم ته ساندویچمم دادیم ب ی پسرویی
دیگه سوار شدیم ی ماچی و حرکت کردیم رفتیم کوچه روبرویی ما وایسادیم بغل و مقداری ماچ ک کلا سولاخ سولاخم کردی
با این ریشات صولتم میسوخید
دیگه دور زدیم رفتیم سرکوچمون منو برسونی باز ماچ خدافسی و من رفتمممممممممم
دوست دالم عشقووووووووووووووووووووو
ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51