رفتیم تو پارک قدم زدیم و قدم زدیم
دس تو دس
بعد رفتیم من نشستم رو دوچرخه توام جلوم وایسادی
اذیتم میکردی خخخ لوسو میخواستی برگ بکنی تو مماخم
منم نمیزاشتم هی میگفتی وایستااااااااااا خخخخ

دیگه رفتیم سوار ماشین شدیمو رفتیم بسوی خونه
چنتا ماچ و بخلللللللللل
بعدشم موقع پیاده شدن گفتی ماچ بده ندادم در رفتم
عشقمی که دوت دالم عشقووووووووووو
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60