مث روزایی ک نیستی هندزفری زدمو راه افتادم رسیدم سرکوچه دیدم اقامون رسید خخخخ
گفتم مگه تو امرو کلاس نداشتییییییییی گفتی اره خو 8.15
هههه
گفتی واست نیستاااااااااااا حواس پرت شدی
دیگه رفتیم کوچه شرکت وایسادیم دو ماچ تقدیم شما کردم دیگه نشددددددد
اخه ی اقاهه اومد وایساد پشت سرمون میخ تو ماشین
دیگه رفتیم جلو ک من پیاده شم بازم نشد ماچی بدم چون اقاهه پیاده شد خخخخ
دیگه منم لفتم دیگه بدون ماچ خدافسی
قربونت برم من اشکال نداره ظهر میای جبران میکنی خخخخ
فداتمممممممممممممممم
ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54