بهت گفتم بیا دنبالم اومدی رفتیم دم خونتون رفتی پیراهنت عوض کردی اومدی
رفتیم اسنک سه سوت تا اماده شد نیم ساعت طول کشید تو ماشین نشسته بودم خیلی دلم گرفته بود میترسم از دستت بدم... وقتی رفتی اسنکارو بگیری اشکم دراومد خیلی جلو تو خودمو کنترل کردم... دوست دارم...:( قبلش یهو بغلم کردی تو بغلتم میخواستم گریه کنم...اسنک گرفتیم رفتیم میدون کوثر نشستیم باهم خوردیم و اومدیم خونه سر کوچه بوسم کردی و خدافسی کردیم :* :x
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28