از صبش تا خود 2.30 کار داشتمممم
دیگه رفتیم وایسادیم تو ی کوچه بغلم کردی و مث همیشه بوس بوس
عزیزدلمییییییییییی
عاشقتمممممممممم
خیلی دوستت میدارمممممممممممممممممممممم
ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 16:03