من دق میکنممممم
اصن حرف نمیزدی صورتت قرمز بود چشات خسته بود
نگات میکردم میخواستم گریه بشم
گفتم بات قهرم ک با این حالت اومدی لوس
دیگه خوابیدی رو پام دستتم تو دستم ۱۰دیقه ای خواب رفتی الهی فدات شم
وسط خواب چنباری دستمو فشار میدادی کیف میکردم
هی قربون صدقت رفتم و گفتم خدا زود خوبت کنه
۳.۱۰دیقه شد دیگه اهسته صدات زدم پاشدی...
میگفتی بوست نمیکنم ک سرمانخوری منم گفتم اشکال ندارههههه و بوسم کردیییییییی زیاااااااد
قربونت برم زود خوب شو ک اصن طاقت ندارم ایجوری ببینمت
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32