1.8.95 شنبه

خرید بک لینک
عزیزممممممممم سرماخوردیییی بیحالی ملیضی

من دق میکنممممم

اصن حرف نمیزدی صورتت قرمز بود چشات خسته بود

نگات میکردم میخواستم گریه بشم

گفتم بات قهرم ک با این حالت اومدی لوس

دیگه خوابیدی رو پام دستتم تو دستم ۱۰دیقه ای خواب رفتی الهی فدات شم

وسط خواب چنباری دستمو فشار میدادی کیف میکردم

هی قربون صدقت رفتم و گفتم خدا زود خوبت کنه

۳.۱۰دیقه شد دیگه اهسته صدات زدم پاشدی...

میگفتی بوست نمیکنم ک سرمانخوری منم گفتم اشکال ندارههههه و بوسم کردیییییییی زیاااااااد

قربونت برم زود خوب شو ک اصن طاقت ندارم ایجوری ببینمت

پاییز عاشق...

ما را در سایت پاییز عاشق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 14:52

صفحه بندی