دیروز عصر ساعت۴.۳۰بهت گفتم میرم تمرین ولی پاشدم اومدم ددر
رفتم واسه اقامون ی پیراهن خریدم بعد رفتم دادم نقاشیو قاب بگیرن
بعد اس دادم بهت ک کجایی چ میکنی تا تو خواستی ج بدی رسیدم پیشت سورپرایز شدیییییی خخخخخ
دیگه بک آپ گرفتی و منم اومدم خووووونه
دوستت دالممممممم
پاییز عاشق...ما را در سایت پاییز عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39